Taleplerinize odaklı profesyonel ekibimiz ile

Saha Destek Hizmetleri

Saha Destek Hizmetleri

Bilgi Teknolojileri Saha Destek Hizmetleri, güvenli BT iş akışlarını sürdürmeyi ve BT maliyetlerini düşürmeyi amaçlayan prosedürleri içerir. MBR Teknoloji’nin BT destek hizmetleri, yardım masası ve uygulama desteğinde 20 yıllık deneyimle desteklenir ve üstün kullanıcı deneyimi ve hareket halindeyken BT süreçlerinizi iyileştirmeyi garanti etmek için BT yardım masası, Ağ İşlemleri Merkezi (NOC) ve yazılım desteğini sağlar.

Saha Destek Hizmetleriyle Alabilecekleriniz

Çok katmanlı olay çözümleme hattı

  • L1. Bir kullanıcı destek ekibi.

  • L2. Teknik bir destek ekibi.
  • L3. Sistem mühendislerinden oluşan bir ekip.

BT altyapısının ve işletim prosedürlerinin ayrıntılı açıklamaları

  • Ticket çözümü, değişiklik ve olay yönetimi için ITIL standartları.

  • Ağ haritaları.
  • Yapılandırma yönetimi veritabanı.
  • Altyapı iyileştirme planı.

Kullanıcılar için self servis eğitim materyalleri

  • Bilgi bankası makaleleri.
  • Sık Sorulan Sorular.
  • Kullanım kılavuzları.

Kullanıcı memnuniyeti ve benimseme iyileştirmeleri

  • UX testi/izleme.
  • Sonuçlarına göre CSAT iyileştirme planları ile anketler ve kullanıcı deneyimi çalışmaları.

Mevzuata uygunluk değerlendirmeleri

  • PCI DSS, HIPAA vb. ile BT ortamı kıyaslaması.
  • Uyum açığı(Compliance gap) azaltma planları.

Düzenli ve şeffaf raporlama

  • Servis seviyesi raporları.
  • Bakım raporları.
  • Sağlık kontrolü raporları.
  • Güvenlik değerlendirme raporları.
  • Kök neden analizi ile olay raporları.

Sunduğumuz Saha Destek Hizmetlerinin Kapsamı

MBR Teknoloji’nin Saha Destek Hizmetlerinin Rekabetçi Özellikleri

Saha destek projelerinin fizibilite analizi

Uygulamanızı veya altyapı desteğinizi almadan önce, desteklenen varlıkların TCO ve ROI’sini analiz eder ve desteği başlattıktan sonra bu finansal tahminlerin ne kadar iyileştirileceğini değerlendiririz.

Sonuç odaklı hizmet ve şeffaf raporlama

Saha destek faaliyetlerimiz ve hizmet kalitemiz, hizmet düzeyi hedefleriyle sıkı uyum için net ölçümlerle düzenli raporlara yansıtılır. Destek projelerimizde aşağıdaki KPI’ları kullanıyoruz:

  • Değişiklik istekleri uygulandı.
  • Biriktirme listesinde bekleyen değişiklik istekleri.
  • Paydaşların memnuniyeti.
  • Kullanıcı memnuniyeti.
  • Uygulama kullanılabilirliği.
  • MTTR (Mean Time to Recovery – Ortalama İyileşme Süresi).

Uzun Vadeli Kurulan İşbirliği

Daha uzun bir hizmet süresi, müşteri için daha az geçiş dönemi ve entegrasyon aşaması ve destek ekibi için iyi tasarlanmış çalışma rutinleri anlamına geldiğinden, uzun vadeli BT saha desteğinin müşteri ve hizmet sağlayıcı için karşılıklı olarak faydalı olduğuna inanıyoruz.

Kazanç

İş süreçlerinden ve bütçeden kazanç

Kazanç

İş süreçlerinden ve bütçeden kazanç

Adaptasyon

Yeni teknolojilere adaptasyon

Adaptasyon

Yeni teknolojilere adaptasyon

Farklılık

Standart ve devamlı çalışma modeli

Farklılık

Standart ve devamlı çalışma modeli

BT destek hizmetlerimizle, teknolojik altyapınızı en iyi çözümlerle güvence altına alıyoruz.Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi almak ve teklif almak için hemen bizimle iletişime geçin!

Son Projelerimiz

Son Projelerimiz

Gerçekleştirdiğimiz son başarı hikayelerini sizlerle paylaşmaktan gurur duyuyoruz. Sizin de benzer sorunlarınız yada talepleriniz mi var? Hemen inceleyin..